آموزشی

راهنمای انتخاب و خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

راهنمای خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور

انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور با برجسب انرژی رده B و دارا بودن راندمان حرارتی 90% برای گرمایش و تامین آب گرممصرفی ساختمان های تا متراژ حداکثر 210 متر مناسب می باشد.

این نوع پکیج ها در ظرفیت های 36000 به دو دسته آنالوگ (Analogue) مدل M ، E ، ECO و دیجیتال (Digital) مدل K ، L تقسیم بندی می شود که در اینجا به معرفی و عرضه پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF می پردازیم.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF از دسته پکیج های دیجیتال بوده که خطاهای به وجود آمده در سیستم را به صورت ادغام حروف و اعداد لاتین در نمایشگر دستگاه نشان می دهد . این اولین تفاوت این پکیج های سری دیجیتال با پکیج های سری آنالوگ می باشد. دیگر تفاوت پکیج های دیجیتال با نوع آنالوگ میزان صدای آن است که مدل دیجیتال به مدل کم صدا معروف می باشد.

صفحه نمایشگر پکیج دیواری L36FF - آیتین صنعت

صفحه نمایشگر پکیج دیواری L36FF

 

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF  دارای فن و دو مبدل می باشد. که یک مبدل به صورت مجزا وظیفه تامین آبگرم مصرفی را دارد و یک مبدل نیز آبگرم سیستم گرمایشی (رادیاتور ، فن کوئل ، داکت اسپیلت و…) را تامین می کند.

 

پکیج دو مبدل یا مونوترمیک (Monothermic):

در این نوع پکیج ها از دو نوع مبدل استفاده می گردد.

  • مبدل اصلی : (Gas Water Heat Exchanger)
  • مبدل صفحه ای : (Water Heat Exchanger)

برای تامین گرمایش محیط از مبدل اصلی استفاده می گردد و آب سیستم گرمایش پس از عبور از این مبدل و گرم شدن به رادیاتورها منتقل می گردد.

آیتین صنعت

رفت شوفاژ                                         J = Central heating flow outlet

آبگرم مصرفی خروجی                                    K = Sanitary water outlet

آبسرد مصرفی ورودی                                      M = Sanitary water inlet

برگشت شوفاژ                                    N = Central heating return inlet

 

 

اما برای تامین آب گرم مصرفی (بهداشتی)، آب سیستم گرمایش توسط پمپ دستگاه از مبدل اصلی عبور کرده و سپس به جای حرکت به سمت رادیاتورها، از مبدل صفحه ای عبور می کند و همزمان آبسرد ورودی نیز از مبدل صفحه ای می گذرد؛ براثر عبور این دو آب و انتقال حرارت ازطریق آبگرم مدارگرمایش به آبسرد ورودی، آبگرم مصرفی (بهداشتی) دردسترس قرار می گیرد.

 

در این نوع سیستمها به جهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی (بهداشتی) به صورت مطبوع بدست می آید و ضمنا در شرایط کارکرد یکسان، با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل  (burner) تماس مستقیم ندارد، تشکیل رسوب برجدارداخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتراز مدل تک مبدل اتفاق می افتد.

 

سوالی که ذهن بسیاری از خریداران و مصرف کننده گان عزیز را در خصوص پکیج دیواری ایران رادیاتور  به خود مشغول کرده است به شرح ذیل می باشد :

با رعایت چه نکاتی عمر دستگاه خود را بیشتر کنیم؟

نکاتی که همواره لازم است برای کارکرد درست و همچنین افزایش طول عمر مفید دستگاه به آنها توجه شود به طور کلی شامل موارد ذیل می باشد:

1- در صورت نصب دستگاه در فضای باز جهت محافظت از پکیج و فعال نمودن سیستم ضد یخ زدگی دستگاه حتما باید به برق متصل باشد.

2- برای اتصال دستگاه به برق حتما ار محافظ برق استاندارد جهت حفاظت از برد دستگاه استفاده شود.

3- جهت جلوگیری از روسوب گذاری آب در سیستم بخصوص مبدل دستگاه در ورودی آب سرد به پکیج از سختی گیر های مغناطیسی و یا پلی فوسفات استفاده کرده  و حتما در فواصل مشخص (حدودا شش ماه یک بار ) اقدام به تعویض آن نمائید.

در سایت جامع و تخصصی آیتین صنعت ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پکیج ایران رادیاتور با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خریدی مطمئن و کاربردی  ارائه گردیده است.

با رعایت چه نکاتی عمر دستگاه خود را بیشتر کنیم؟ آیتین صنعت

ویژگی های اصلی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

1- ابعاد کوچک ومناسب

2- راندمان حرارتی 90%

3- سیستم بای پس خودکار

4- سیستم هواگیری خودکار

5- نصب و راه اندازی رایگان

6- سیستم ضد نوسان دمای آبگرم مصرفی

7- دارای محفظه احتراق بسته در مدل های FF

8- سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب

9- سیستم ضد یخ زدگی و تنظیم خودکار جریان گاز

10- پمپ سیرکولاتور قوی با حد استاتیک بالا و فشار کار 0.5Bar

11- مجهز به پرشر سویج هوا برای حفاظت در مقابل انسداد دودکش

چگونه می توانیم بهترین نوع پکیج را انتخاب نمائیم؟

 

درانتخاب ظرفیت و مدل پکیج عوامل مختلفی تاثیرگذارهستند که از جمله آن ها می توان به مواردی مانند : شرایط آب و هوایی ، موقعیت ساختمان ، نوع عایق بندی ساختنمان و… اشاره نمود که شما می توانید با متخصصین مجرب و متعهد آیتین صنعت در خصوص انتخاب بهترین نوع پکیج از نظر (راندمان ، عملکرد ، نوع دستگاه و سایز مورد نیاز) مشاوره دریافت نمائید.

چگونه می توانیم بهترین نوع پکیج را انتخاب نمائیم؟ - آیتین صنعت

مهمترین نکته در خصوص نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

نصب و راه اندازی پکیج های ایران رادیاتور کاملا رایگان بوده و برای برخورداری از خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی 2 ساله نصب دستگاه فقط باید از طریق عامل مجاز که از سمت شرکت ایران رادیاتور معرفی و ارجاع داده می شود صورت پذیرد.

نکته بسیار مهم که در خصوص نصب پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید در نظر داشت که طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان حداقل متراژقابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی ، اداری و تجاری ) 64 متر مربع بوده د رغیر این صورت درچه تامین هوای تازه جهت احتراق در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

گارانتی و اصالت پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور ، دارای گارانتی و ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش میباشد ، اما پرداخت هزینه اتصالات پکیج ها ، برعهده مشتریان است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *