آموزشی

راهنمای خرید و انتخاب منبع دوجداره نوین اتمسفر

راهنمای خرید منبع دوجداره نوین اتمسفر + آیتین صنعت

منبع دوجداره نوین اتمسفر چیست؟

منبع دوجداره 2000 لیتری نوین اتمسفر یک منبع آبگرمکن غیر مستقیم جهت تامین آب گرم مصرفی بهداشتی می باشد، که در ساختمانهایی که موتورخانه مرکزی دارند برای تامین آب گرم لزوماً باید از منبع دوجداره یا منبع کوئل دار استفاده نمایند. منبع دوجداره 2000 لیتری از مهمترین تجهیزات تامین آب گرم مصرفی و بهداشتی در انواع ساختمان ها به شمار می‌آیند.

آیتین صنعت-منبع دو جداره

 

در ساخت منبع دو جداره 2000 لیتری نوین اتمسفر از ورق فولادی دارای پوشش آبکاری گالوانیزه (ورق گالوانیزه گرم) و بعضاً در صنایع غذایی و دارویی از ورق استیل استفاده می شود.

 

آیتین صنعت-منبع دو جداره

 

منبع دو جداره 2000 لیتری از دو قسمت بیرونی و درونی تشکیل شده است بدین سان که آب گرم یا بخار توسط مشعل و دیگ تولید شده به جداره بیرونی رفته و از آنجا آب منبع داخلی را گرم میکند.

در سایت جامع و تخصصی آیتین صنعت ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده منبع دو جداره نوین اتمسفر با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خریدی مطمئن و کاربردی ارائه گردیده است.

 

محاسبه تقریبی حجم و تعیین ضخامت ورق فولادی منبع دو جداره 2000 لیتری نوین اتمسفر:

چگونه-منبع-دوجداره-را-انتخاب-نماییم-

نکته: به منظور برآورد ظرفیت منبع دو جداره مورد نیاز ساختمان به طور تقریبی برای هر واحد مسکونی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ لیتر در نظر گرفته می شود.

محاسبه و تعیین ضخامت ورق فولادی مورد استفاده در ساخت منبع دو جداره 2000 لیتری نوین اتمسفر بر اساس فشار کاری بسیار مهم است.

 

  • منازل مسکوني تا 5 نفر: 283.5-189 ليترمنازل مسکوني تا 10 نفر: 472.5 ليتر
  • مجموع ساختمانهاي آپارتماني بامخزن مشترک : 189 ليتر براي هر واحد آپارتماني
  • بيمارستان براي هرتخت: 46 ليتر
  • مدارس به ازاء هردانش آموز :2-1 ليتر
  • ادارات به ازاء هر کارمند: 4.7 ليتر
  • کارخانجات در صورت داشتن دوش، به ازاء هر کارگر: 28.3 ليتر

 

حجم ذخیره آب مورد نظر در منبع دو جداره مربوط به جداره داخلی می باشد فشار وارده به منبع دوجداره در جداره داخلی برابر با فشار آب شهری و یا فشار سیستم تحت فشار ساختمان است و لذا فشار بالاتری را نسبت به جداره خارجی تحمل میکند، به علت بالا بودن فشار در بخش داخلی ضخامت ورق انتخاب شده باید بالاتر از ضخامت بخش خارجی باشد که معمولاً برای بخش داخلی از ورقه هایی به ضخامت 5 تا ۶ میلیمتر و برای بخش خارجی از ورقهای با ضخامت 2.5 تا 3 میلیمتر استفاده می‌شود.

ضخامت ورق به کار رفته در منبع دوجداره را با دو عدد نشان می دهند به طور مثال منبع دو جداره ۳ به ۵ نشان دهنده این است که ضخامت ورق داخلی ۵ میلی متر و ضخامت ورق خارجی ۳ میلیمتر می باشد.

نکته حائز اهمیت در این بخش وزن منبع دو جداره است که باعث سواستفاده سودجویان از این مسئله می‌شود به عنوان مثال وزن منبع دوجداره 2000 لیتری نوین اتمسفر ورق 3-5 باید 560 کیلوگرم باشد که به طبع پایین‌تر بودن این وزن موجب کاهش شدید قیمت منبع و کیفیت آن نیز می گردد.

 

بنابراین توصیه ما به خریداران گرامی این می باشد که در هنگام خرید منبع وزن آن نیز مورد توجه قرار گیرد. همچنین شما می توانید با متخصصین مجرب و متعهد آیتین صنعت در خصوص انتخاب بهترین نوع منبع دوجداره از نظر (راندمان، عملکرد، جنس ورق، ضخامت منبع دوجداره و سایر موارد مورد نیاز ) مشاوره دریافت نمائید.

 

عملکرد کلی منبع دوجداره 2000 لیتری نوین اتمسفر:

به صورت استوانه افقی تولید و نصب می گردد و دارای هیچگونه پایه یا بست نمی باشد و به صورت دیواری توسط پایه های نگهدارنده و یا تسمه نصب می شود. همچنین در منبع دو جداره نیز می تواند سیستم برگشت آبگرم مصرفی نیز استفاده کرد.

آیتین صنعت-منبع دو جداره

نکته دیگری که باید حتما آن را در نظر گرفت این می باشد که هنگام سفارش خرید منبع دوجداره به قطر و ابعاد منبع جهت امکان عبور از درب موتورخانه و یا هر محدودیت فضای دیگری توجه فرمائید.

 

دستور عمل نصب منبع دو جداره 2000 لیتری نوین اتمسفر:

  1. برای کارایی و راندمان بهتر منبع دوجداره باید به محل ورودی و خروجی منبع توجه شود.
  2. منبع دوجداره معمولاً در موتورخانه ها بالاتر از سطح دیگ نصب می شوند لذا برای طراحی پایه باید به وزن کلی منبع بعد از لحظه آبگیری توجه شود.
  3. از نصب منبع دوجداره بر روی تجهیزات برقی و الکتروپمپ ها تا حد امکان خودداری نمائید چرا که در صورت بروز نشتی موجب آسیب اساسی به این تجهیزات می گردد.
  4. نصب شیر یکطرفه در مسیر آب ورودی حتما لحاظ گردد.
  5. نصب شیر اطمینان بر روی منبع دوجداره الزامی می باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم منبع دوجداره 2000 لیتری نوین اتمسفر این می باشد که می توان بدون پمپ سیرکولاتور مقدار قابل توجهی از آب را در زمان کوتاهی گرم کنند که این امر موجب کاهش هزینه کلی موتورخانه می شود.

از معایب منبع دوجداره هم میتوان به تعمیرات آن اشاره کرد چرا که در صورت بروز نشتی و یا یک سوراخ کوچک معمولاً تعمیرات آن بسیار دشوار است.

 

گارانتی منبع دو جداره 2000 لیتری نوین اتمسفر:

منبع دو جداره 2000 لیتری نوین اتمسفر دارای ۵ سال گارانتی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *